Zaplanujemy Twoje działania marketingowe. Dobierzemy je do Twoich potrzeb, zmierzymy ich skuteczność i połączymy z biurem sprzedaży.

biuro sprzedaży w systemie new it

Z chęcią wprowadzamy nowe technologie, które ułatwiają i uatrakcyjniają sprzedaż oraz pomogą skoordynować wszelkie czynności związane z obsługą inwestycji.

seo/sem

Optymalizacja treści i promocja produktu w internecie znacząco wpływa na sprzedaż inwestycji. Wysoka pozycja strony internetowej produktu w wyszukiwarkach to większa szansa na pozyskanie potencjalnego klienta i szybszą sprzedaż inwestycji.

event marketing

To jedno z narzędzi komunikacji marketingowej bazujące na bezpośrednim kontakcie klienta z marką. Dni Otwarte inwestycji, festyny, pokazy – to wszystko wpływa na dobry wizerunek zarówno produktu, jak i samego dewelopera, a my umiemy to zorganizować!

interaktywna makieta inwestycji

Jedno z najnowszych narzędzi branży deweloperskiej, które rozmowę doradcy z klientem wprowadza na wyższy poziom. Makieta unaocznia Klientowi inwestycję – może wybrać konkretne mieszkanie, obejrzeć je – także od wewnątrz, dzięki wirtualnym spacerom.

 

reklama prasowa

Tradycyjna, ale nadal skuteczna forma reklamy zarówno w prasie lokalnej, jak i ogólnokrajowej.

outdoor

Między innymi billboardy, gigaboardy, siatki reklamowe, bannery i inne reklamy wielkoformatowe.

materiały drukowane

Ulotki, foldery, prezentery, wizytówki teczki i wiele innych materiałów reklamowych niezbędnych do funkcjonowania biura sprzedaży oraz samego dewelopera.

kampanie w social media

Angażujące reklamy na platformach społecznościowych – zgodnie z trendami nowoczesnego marketingu.

strona internetowa inwestycji

Inwestycja nie istnieje bez dobrej strony internetowej – dobrze zaprojektowanej, zakodowanej i odpowiednio zoptymalizowanej.  Dedykowane strony www to doskonała baza do tworzenia listy potencjalnych klientów oraz miejsce do kierowania kampanii zewnętrznych.

naming

Dobra stategia inwestycji to również jej dobry początek: nazwa, logo, claim – elementy, które wyróżnią ją spośród innych projektów.

wizualizacje 3D

Dobra wizualizacja to połowa sukcesu sprzedażowego. Tego typu grafiki pokazują Klientom potencjał inwestycji, jej estetykę.

strategia marketingowa

Jeden z najważniejszych elementów marketingu inwestycji. Dobrze zaplanowana, przemyślana strategia marketingowa w połączeniu z dobrymi grafikami to klucz do sukcesu w sprzedaży inwestycji.

phone
koperta

Prowadzisz projekt deweloperski?
Jak możemy Ci pomóc?

+48 602 405 734
biuro@kupimieszkaj.pl