Zaplanujemy Twoje działania marketingowe. Dobierzemy je do Twoich potrzeb, zmierzymy ich skuteczność i połączymy z biurem sprzedaży.

biuro sprzedaży w systemie new it

Z chęcią wprowadzamy nowe technologie, które ułatwiają i uatrakcyjniają sprzedaż oraz pomogą skoordynować wszelkie czynności związane z obsługą inwestycji.

seo/sem

Optymalizacja treści i promocja produktu w internecie znacząco wpływa na sprzedaż inwestycji. Wysoka pozycja strony internetowej produktu w wyszukiwarkach to większa szansa na pozyskanie potencjalnego klienta i szybszą sprzedaż inwestycji.

event marketing

To jedno z narzędzi komunikacji marketingowej bazujące na bezpośrednim kontakcie klienta z marką. Dni Otwarte inwestycji, festyny, pokazy – to wszystko wpływa na dobry wizerunek zarówno produktu, jak i samego dewelopera, a my umiemy to zorganizować!

interaktywna makieta inwestycji

Jedno z najnowszych narzędzi branży deweloperskiej, które rozmowę doradcy z klientem wprowadza na wyższy poziom. Makieta unaocznia Klientowi inwestycję – może wybrać konkretne mieszkanie, obejrzeć je – także od wewnątrz, dzięki wirtualnym spacerom.

 

reklama prasowa

Tradycyjna, ale nadal skuteczna forma reklamy zarówno w prasie lokalnej, jak i ogólnokrajowej.

outdoor

Między innymi billboardy, gigaboardy, siatki reklamowe, bannery i inne reklamy wielkoformatowe.

materiały drukowane

Ulotki, foldery, prezentery, wizytówki teczki i wiele innych materiałów reklamowych niezbędnych do funkcjonowania biura sprzedaży oraz samego dewelopera.

kampanie w social media

Angażujące reklamy na platformach społecznościowych – zgodnie z trendami nowoczesnego marketingu.

strona internetowa inwestycji

Inwestycja nie istnieje bez dobrej strony internetowej – dobrze zaprojektowanej, zakodowanej i odpowiednio zoptymalizowanej.  Dedykowane strony www to doskonała baza do tworzenia listy potencjalnych klientów oraz miejsce do kierowania kampanii zewnętrznych.

naming

Strategia inwestycji dla deweloperów
 
Dobra stategia inwestycji to również jej dobry początek: nazwa, logo, claim – elementy, które wyróżnią ją spośród innych projektów.

wizualizacje 3D

Dobra wizualizacja to połowa sukcesu sprzedażowego. Tego typu grafiki pokazują Klientom potencjał inwestycji, jej estetykę.

strategia marketingowa

Marketing inwestycji deweloperskich
 
Jeden z najważniejszych elementów marketingu inwestycji. Dobrze zaplanowana, przemyślana strategia marketingowa w połączeniu z dobrymi grafikami to klucz do sukcesu w sprzedaży inwestycji.

phone
koperta

Prowadzisz projekt deweloperski?
Jak możemy Ci pomóc?

+48 602 405 734
biuro@kupimieszkaj.pl